KESTANE BALI

ŞİLE
AĞVA
KESTANE
BALI TÜRKİYE CANIM FEDA

KESTANE BALI SATIŞI

DOĞAL KESTANE BALI 720 CCLİK NET 1 KİLOLUK KAVANOZLARDA 110 TLDİR.5 KİLO VE ÜZERİ ALIMLARDA 10 TL İNDİRİM UYGULANIR.ÜSKÜDAR ÜMRANİYE VE AĞVA YAKIN ÇEVRESNDE UYGUN BİR YERE ELDEN TESLİM EDİLİR. İRTİBAT:0 530 411 10 81 ERDAL TALHA BAŞARAN

4 Haziran 2015 Perşembe

YENİ SIFIR ARI KOVANLARIM VE ARICILIK İŞLERİ

YENİ KOVANLARIM GELDİ.ÇORUM İSKİLİPTEN SADETTİN DİLSİZ'E YAPTIRDIM.İLK OLARAK 2 TANE İSTEDİM.SADETTİN DİLSİZİ İNTERNET ÜZERİNDEN BULDUM.İNTERNETTE ÖLÇÜLERİ KALINLIK 3CM DERİNLİK26 CM (BALLIK) VE DIŞTAN DIŞA 44.5'A 51.5 İDİ.KAPAKLAR STRAFORLU YAZMIŞ.FAKAT İLK GELEN BU KOVANLAR DERİNLİK 25 CM ÇIKINCA ŞOK OLDUM.MORALİM BOZULDU.YANİ UYDUR KAYDIR OLMASIN İSTEDİM AMA BÖYLE ÇIKINCA ALTINA1'E 3CM ÇITA EKLEDİM.ÇITA BAŞLARINADA ÇITA YÜKSELTİCİ ÇAKINCA  ÇITALARIN OTURMASI HAVADA KALMASI ÖNLENMİŞ OLDU.KAPAKLARDA STRAFOR YOKTU.
MÜSLÜMAN Bİ DELİKTEN BİKERE GEÇER AMA BEN YANLIŞLIK OLMUŞTUR DİYE KONUŞTUM.BANA DERİNLİK 27 CM GÖNDERDİ.FAKAT BU SEFERDE KAPAKLARDA SORUN VARDI.KAPAKLARIN SAC KIVRIMLARI ÇOK KISA SACLA TAHTA ARSINA STRAFOR KONUNCA STANDART KESİLEN SAC ÖLÇÜSÜ KISA KALMIŞ.BUDA ZIMBALARIN BOŞA ÇAKILMASINA SEBEP OLMUŞ.KÖŞELERDEN AÇILMA YAPMIŞ ZANNEDİYORUM KARGO ESNASINDA.
BEN TEKRAR ZIMBAYLA ELDEN GEÇİRDİM.İLK SPARİŞİMDE KALINLIK 3 YERİNE 2.8 GELDİ.İKİN SİPARİŞİM OLAN 5 KOVANDA İSE KALINLIK 3 YERİNE 3.1 GELDİ.SANIRIM TELAFİ ETMEYE ÇALIŞMIŞ :) ŞİMDİ DÜŞÜNÜYORUM 1. SİPARİŞTE DERİNLİK SORUNU VARDI.2.SİPARİŞTE KAPAK SACI SORUNU VARDI ACABA 3. SİPARİŞİ VERSEMMİ :)
ÖN TARAFLARINA  RESMİ İSMİMİN BAŞHARFİNİ HAVYAYLA YAKARAK YAZDIM.ERDAL'IN E'Sİ.TALHA'NIN T'SİNİ YAZMAK İSTERDİM AMA RESMİ BİR DURUM OLSA ERDAL GEÇERLİ.
YAZDIKLARIMI DİĞERLERİNİN YANINA GÖTÜRÜYORUM
YAZMA İŞİ BİTTİKTEN SONRA ÇITA YÜKSELTİCİLERİ TAKTIM
ÇITA YÜKSELİCİ METAL OLDUĞUNDAN VE DEĞEN YÜZEYİ AZ OLDUĞUNDAN ARI PROPOLİS-MUM VS İLE YAPIŞTIRAMADIĞINDAN ÇITALARI ÇIKARMA HAREKETİ DAHA KOLAY OLUYOR.
ÇİVİDE AZ YETECEKMİ DİYE HESAB YAPIYORUM.
BEN KOVANLARI DİP TAHTASIZ KOVAN KAPAĞI HAVALANDIRMASIZ OLARAK İSTEDİM.ALTINA APİMAYEDEN PLASTİK TABAN TAKICAM.İZMİR BURSA TİPLERİ VAR AMA ONLARIN KOVAN DARALTMALARI YOK VE OKADAR KALİTELİ PLASTİK GÖRÜNMÜYOR.APİMAYENİNDE FİYATI PAHALI.TERCİH MESELESİ
İŞ ARASINDA ÇETODAN ÇETİN ŞENTÜRK'TEN TELEFON GELDİ
LAF LAFI AÇIYOR.BAL GELİP GELMEDİĞNDEN KOVANLARDAN DERKEN UZADI GİTTİ.
KONUŞ KONUŞ BİTMİYOR YAHU NE ÇENE VAR ADAMDA :)
ÇETİN ŞENTÜRK YANIMDAKİ ARKADAŞ.ESKİ RESİMLERDEN BULDUM.BENİM İŞ ORTAĞIMDI.AYNI İŞİ YAPIYORDUK BİZAMANLAR.RESİMDEKİ YERİN  SOL KARŞI YAMACINDA ARILIĞI VAR.
YAZMA VE ÇAKMA İŞLEMİNDEN SONRA BOYAMAYA GELDİ SIRA.BEN VERNİKLİ ÇAM PİNOTEKSİ SÜRDÜM.
BOYA TARZI KOVANLARI SEVMİYORUM.AHŞAP GÖRÜNTÜSÜNÜ GÖRMEM LAZIM
BİRDE PANTALON DÜŞMESE:))
İŞ ÇIKTI İŞİM YARIM KALDI.KULPLARINI SONRAKİ GÜN TAKTIM.BEN BÜYÜK KULP KULLANIYORUM.KÜÇÜKLERİYLE TUTMAK ZOR OLUYOR ELİ KESİYOR
                                       SELAM VE DUA İLE