KESTANE BALI

ŞİLE
AĞVA
KESTANE
BALI TÜRKİYE CANIM FEDA

KESTANE BALI SATIŞI

DOĞAL KESTANE BALI 720 CCLİK NET 1 KİLOLUK KAVANOZLARDA 110 TLDİR.5 KİLO VE ÜZERİ ALIMLARDA 10 TL İNDİRİM UYGULANIR.ÜSKÜDAR ÜMRANİYE VE AĞVA YAKIN ÇEVRESNDE UYGUN BİR YERE ELDEN TESLİM EDİLİR. İRTİBAT:0 530 411 10 81 ERDAL TALHA BAŞARAN

2 Haziran 2015 Salı

MAYIS AYI ARI BAKIMI,SEYYAR KÖY FIRINI VE ARKADAŞIM ZEKİ ECER'İN ARILIĞINI ZİYARET

BU HAFTA KÖYE GİTTİĞİMDE YENİ ALINAN FIRINDA EKMEK YAPTIK.BANA UFAK GELDİ 7 EKMEK ANCA SIĞIYOR.ASIL KÖY FIRINLARINA BENZEMİYOR
FIRINI İYİCE YAKMAK GEREKİYOR.ARADA KARIŞTIRACAKSIN Kİ ISI HERTARAFA YAYILSIN
YANINA SEHPA YAPMIŞ SİNİLERİ KOYMAK İÇİN
EKMEKLER VE MANCARLI BİDELER(PİDE)PİŞMEYE HAZIR
KÖY FIRININDA KÖFTELİ PATATES ODA PİŞMEYE HAZIR
FIRIN İYİCE YANDIKTAN SONRA FIRIN PALASIYLA SÜPÜRÜYORUZ
YAVUZ BİDE(PİDE) FIRINA VERİLİRKEN
MANCARLI BİDE(PİDE) FIRINA VERİLİRKEN
KÖY FIRININDA KÖFTELİ PATATES BİŞTİDE YEDİK BİLE.ANAMIN ELLERİNE SAĞLIK
ARICILIK İŞLERİNE GELİNCE ARKADAŞIM KÖYLÜM İHVANIM ZEKİ ECER'İN ARILIĞINA GİTTİM
ÖZÇEKİM YAPALIM DEDİK
ARKADAŞIM ZEKİ ECER'İN ARILIĞI
SON RUTUŞLARI YAPIYOR
İŞ BİTİMİNDE OTURURKEN ARININ BİRİ BOYNUMA KONDU.NE YAPMAK İSTİYOR.SEVDİĞİNDENMİ NEDİR.KIMILDADIKÇA GIDIKLIYOR
ARILIĞIMIZDA İŞLER İYİ GİTMEDİ 12 ARIDAN 4'E 3'E DÜŞTÜ.2 TANE OĞUL GELMİŞ.BİRİ 3 ÇITA DİĞERİ  FENA DEĞİL.KATLILARDAN BİRİNDE KATTAKİ BÜTÜN PETEKLER KABARTILI.ALMANYADAN GÖKHAN DELLALIN METODUNU UYGULADIM.FAKAT BEN GİTTİĞİMDE KATTA ARI YOKTU.GENEL OLARAK MEVCUT AZDI.KANAATİMCE OĞULA KAÇMIŞ.BABAM GÖRMEDİM DİYOR ANLAMADIM .AYDA AYA BU KADAR OLUYOR
BABAMIN ARILIĞA DİKTİĞİ 3 AKASYADAN 2 Sİ TUTMUŞ BİRİ YAPRAKLI DEĞİLDİ AMA YAŞTI.KANAATİMCE TUTACAK.
TEMEL PETEK ÇAVUŞBAŞINDAN ALDIĞIM KOVAN KONTRÖLÜ SIRASINDA ÇITALARI KOYMAK İÇİN YAPILMIŞ APARAT ÇITALARA DAR GELDİ.ÇITA SIĞMIYOR.GERİ İADE ETTİM.SATARKEN 7.5 A SAYDIĞI MALI GERİ ALIRKEN 5 E ALDI
KITMİR İYİCE YAŞLANDI 14Ü BİTTİ.