KESTANE BALI

ŞİLE
AĞVA
KESTANE
BALI TÜRKİYE CANIM FEDA

KESTANE BALI SATIŞI

DOĞAL KESTANE BALI 720 CCLİK NET 1 KİLOLUK KAVANOZLARDA 110 TLDİR.5 KİLO VE ÜZERİ ALIMLARDA 10 TL İNDİRİM UYGULANIR.ÜSKÜDAR ÜMRANİYE VE AĞVA YAKIN ÇEVRESNDE UYGUN BİR YERE ELDEN TESLİM EDİLİR. İRTİBAT:0 530 411 10 81 ERDAL TALHA BAŞARAN

24 Haziran 2015 Çarşamba

SADETTİN DİLSİZ'DEN ALDIĞIM 3. PARTİ ARI KOVANLARIM

HATIRLARSANIZ 1. PARTİ GELDİĞİNDE.DERİNLİK  26 CM YERİNE 25 CM GELMİŞTİ BENDE DEMİŞTİMKİ MÜSLÜMAN Bİ DELİKTEN BİR KERE GEÇER AMA ADAM GÖZDEN KAÇIRMIŞTIR NİYETİYLE BEN 2. VE 3. PARTİ SİPARİŞİ VERDİM.YANLIŞ YAPMIŞIM BU SADETTİN DİLSİZ DENEN ADAMDAN ALMAKLA.3. PARTİDE HEPTEN ZIRVALADI.
----KOVA İÇ YÜZEYLERİNİN BAZILARI ZIMPARALANMAMIŞ.
----KOVAN BUDAKLARINA PARÇA MALZEME KOYMUŞ.
----BALLIK KASTIRMA TAHTALARI EN ADİ MALZEMEDEN OLDUĞU İÇİN YARILMALAR PATLAMALAR OLMUŞ.
-----BALLIK KASTIRMA TAHTALARINA VİDA YERİNE ÇİVİ ÇAKMIŞ.ÇİVİLERİN BOYU BÜYÜK OLDUĞU İÇİN BALLIK İÇİNDEN BÜKMÜŞ.
-----KASTIRMA TAHTALARINI KOMLE ÇEVİRMİŞ.ÖN KISMA GELEN TARAF AÇIK OLMALIYDI
HAVYAYLA İSMİMİN BAŞ HARFİNİ YAZIYORUM
ERDALIN E Sİ
TALHANIN T SİNİ YAZMAK İSTERDİM AMA RESMİYETTE ERDAL OLDUĞU İÇİN BÖYLE YAZIYORUM.
KUVVETLİ HAVYA OLSA DAHA ÇABUK YAZILIR
YAVAŞ YAVAŞ YAZMA İŞLEMİ BİTİYOR
KAYIN BABAMIN EVİNİN BAHÇESİNDEYİM.
YAZMA İŞİ BİTTİKTEN SONRA BALLIKLARDAKİ KASTIRMA TAHTALARINDAN KIRILAN YARILAN PATLAYANLARIN ÖN TARAFINA FAZLADAN KOYDUĞU PARÇAYI EKLEYEREK UYDURDUM. ŞU KOVANLARI ALIRKEN UYDUR KAYDIR OLSUN HİÇ İSTEMEDİM AMA BAŞA GELEN ÇEKİLİR NE YAPALIM.
HANIMIN DEDESİNİN AHIRINA KOYUYORUM.NASİB OLURSA SENEYE KENDİ ARILIĞIMI YAPICAM.KOVANLARIN BİR KISMINI ARILANDIRIP KÖYE GÖTÜRECEĞİM.
SADETTİN DİLSİZE TELEFON AÇIYORUM.AĞBİ NİYE BÖYLE YAPTIN SANA GÜVENDİM DİYORUM.ADAM ZIMPARALI OLMAYIŞINA GÖRDÜM DİYOR.STRAFOR OLMAYIŞINA BİŞEY DEĞİL ONDAN KAÇACAK İNSAN DEĞİLİM DİYOR.ONA BİŞEY DİYOR BUNA BİŞEY DİYOR BAHANE ÇOK AMA MAL ORTADA.RAMAZAN GÜNÜ PARAYI HELAL HELAL YER HELAL OLURSA TABİ.
MEŞHUR SİTEDE HALA İLANI VAR.ÇORUM İSKİLİP TEN SADETTİN DİLSİZ.BEN YANDIM SİZ YANMAYIN.
HEPSİNE ÇITA YÜKSELTİCİ TAKTIM.ARI YAPIŞTIRAMIYOR.
RESMİN SOLUNDAKİ BOYALI KOVAN ÖNCEKİ SİPARİŞTEN.BİRKAÇ GÜN KAPININ ÖNÜNDE O VAZİYETTE BIRAKMAK ZORUNDA KALDIM.NE OLMUŞ DERSİNİZ.ŞAFTI KAYMIŞ.ÜZERİNE KOYUNCA LANGIR LUNGUR OLMUŞ.DEMEKKİ AĞAÇTA YAŞMIŞ.GÜNEŞİ GÖRÜNCE KASTI.AH AH
UYDURMAYA DEVAM MEMNUNİYETSİZLİĞİM YÜZÜME YANSIMIŞ
KÖR TESTEREYLE FAZLALIKLARI KESİYORUM
VERNİKLİ ÇAM PİNOTEKSİ SÜRÜYORUM
SÜRERKEN PARLAKMIŞ GİBİ DURUYOR FAKAT KURUYUNCA MATLAŞIYOR.BİRDE RENK BİRAZ DAHA AÇIK OLSA DAHA İYİ OLACAK.BOYAMADAN SONRA KULPLARINI TAKTIM.VE KOVANLARA NUMARA ÇAKTIM
             SELAMLAR

20 Haziran 2015 Cumartesi

RAMAZAN ÖNCESİ MANGAL KEYFİ VE ARILARIN BAKIMI



SELAM ALEYKÜM.RAMAZAN ÖNCESİ ÇALIŞTIĞIM YERE AİLEMİ GETİREREK MANGAL YAPTIK.BLOĞUMU ŞİMDİ YAYINLAYABİLİYORUM.ANCA FIRSATIM OLDU.BAKIYORUMDA BLOGLARA ATLARIN TEPİŞMESİNİ İZLİYORUM.BİRİNE EŞŞEK DESEK DAHA YERİ OLUR.ADAM ANA ARI KONUSUNDA ALMANYADAKİ SİSTEMLE BOY ÖLÇÜŞMEYE KALKIYOR.HEM KAMUDA ÇALIŞACAKSIN,HEMDE BÜYÜK ÇAPLI ARICILIK İŞİ İÇİN GİTMEDİĞİN YER KALMAYACAK.BİR BAKIYOSUN AYDINDA BİR BAKIYOSUN DÜZCEDE BİR BAKIYORSUN TRAKYADA BİR BAKIYORSUN ORDA BURDA.ADAMIN İZNİ BİTMİYOR.HER BOKTANDA ANLIYOR .ARICILIK LA HATTA VESAİR KONULARDA İNTERNETTE ARAMA YAP VİDEOSUNDAN TUT YAZISISINA KADAR  O VAR.SANAMI KALDI TÜRKİYE ARICILIĞI;KAMUDA ÇALIŞIYOSAN KAMUYA HİZMET ET.ADAM BLOG YAZIYOR SAYFALARCA.SAATLERİNİ ALIYO ŞUNCACIK ŞEYİ ATMAK İÇİN.YOK ARKADAŞ BEN İNANMIYORUM SEN KAMUDA ADRES BELLİ OLSUN DİYE DURUYOSUN.EMİNİMKİ MESAİ ARKADAŞLARI SINGIN OLMUŞTUR.BENDE KAMUDA ÇALIŞIYORUM 100 KMLİK KÖYÜME ARILARA AYDA BİR GİDEMİYORUM.ZEVKİNİ ALALIM DİYE TOKATKÖYE ARI KOYDUM.SÖYLENECEK ÇOK SÖZ VAR  DAHA NEYSE BEN AZ SÖYLİYEYİM SİZ ÇOK ANLAYIN.SİZ ANLADINIZ ONU.
ATEŞ YANMAYA BAŞLADI.
TAVUKLARI DİZDİM
PİŞMEYE HAZIR
KORA KOYUYORUM
PİŞENLER TEPSİYE
SONRA AİLECEK MİDEYE
2 AYLIĞINA GÖREV YAPTIĞIM YER
ARICILIK İŞLERİNE GELİNCE:EN SAĞDAKİ KOVAN BOŞ ARKADAŞIN TUZAK KOVANI.DİĞER 3 KOVAN BENİM
MAVİ GİRİŞLİ KOVAN ANA KOVANDI.OĞULA KAÇACAĞINI GÖRÜNCE 3E BÖLDÜM
TABİ HALİYLE TARLACILARI BU KOVANDA YIĞILMA YAPTI.
BİR YERE GÖTÜRME İMKANIM YOKTU.
OĞLUM ABDULLAH
TEMEL PETEKTEN ALDIĞIM ANA ARI İŞARETLEME KALEMİYLE ANA ARIYI İŞARETLEDİM.FAKAT ÜSTÜNE ÇULLANIP ANAYI KESTİLER.O YÜZDEN KOVANLARDA ŞU AN ANA YOK
2 BAŞTAKİ KOVANLARDA MEMELİ ÇITA VAR.ORDADAKİNDE  YUMURTA VAR.BÖLDÜKTEN 2 GÜN SONRA YAPILAN KONTROLDE MEME YAPTIĞI GÖRÜLDÜ. YANLARDAKİLERE 4.5 LT ŞURUB ORTADAKİNE 2 LİTRE ŞURUBLA BİRLİKTE HEPSİNE 1 KİLO KEK VERİLDİ.UZUN BİR MÜDDET BAKAMIYACAĞIM.ANA KOVANA ÇITA EKLENDİ VE BÖYLECE BIRAKILDI.
               SELAM VE DUA İLE

4 Haziran 2015 Perşembe

YENİ SIFIR ARI KOVANLARIM VE ARICILIK İŞLERİ

YENİ KOVANLARIM GELDİ.ÇORUM İSKİLİPTEN SADETTİN DİLSİZ'E YAPTIRDIM.İLK OLARAK 2 TANE İSTEDİM.SADETTİN DİLSİZİ İNTERNET ÜZERİNDEN BULDUM.İNTERNETTE ÖLÇÜLERİ KALINLIK 3CM DERİNLİK26 CM (BALLIK) VE DIŞTAN DIŞA 44.5'A 51.5 İDİ.KAPAKLAR STRAFORLU YAZMIŞ.FAKAT İLK GELEN BU KOVANLAR DERİNLİK 25 CM ÇIKINCA ŞOK OLDUM.MORALİM BOZULDU.YANİ UYDUR KAYDIR OLMASIN İSTEDİM AMA BÖYLE ÇIKINCA ALTINA1'E 3CM ÇITA EKLEDİM.ÇITA BAŞLARINADA ÇITA YÜKSELTİCİ ÇAKINCA  ÇITALARIN OTURMASI HAVADA KALMASI ÖNLENMİŞ OLDU.KAPAKLARDA STRAFOR YOKTU.
MÜSLÜMAN Bİ DELİKTEN BİKERE GEÇER AMA BEN YANLIŞLIK OLMUŞTUR DİYE KONUŞTUM.BANA DERİNLİK 27 CM GÖNDERDİ.FAKAT BU SEFERDE KAPAKLARDA SORUN VARDI.KAPAKLARIN SAC KIVRIMLARI ÇOK KISA SACLA TAHTA ARSINA STRAFOR KONUNCA STANDART KESİLEN SAC ÖLÇÜSÜ KISA KALMIŞ.BUDA ZIMBALARIN BOŞA ÇAKILMASINA SEBEP OLMUŞ.KÖŞELERDEN AÇILMA YAPMIŞ ZANNEDİYORUM KARGO ESNASINDA.
BEN TEKRAR ZIMBAYLA ELDEN GEÇİRDİM.İLK SPARİŞİMDE KALINLIK 3 YERİNE 2.8 GELDİ.İKİN SİPARİŞİM OLAN 5 KOVANDA İSE KALINLIK 3 YERİNE 3.1 GELDİ.SANIRIM TELAFİ ETMEYE ÇALIŞMIŞ :) ŞİMDİ DÜŞÜNÜYORUM 1. SİPARİŞTE DERİNLİK SORUNU VARDI.2.SİPARİŞTE KAPAK SACI SORUNU VARDI ACABA 3. SİPARİŞİ VERSEMMİ :)
ÖN TARAFLARINA  RESMİ İSMİMİN BAŞHARFİNİ HAVYAYLA YAKARAK YAZDIM.ERDAL'IN E'Sİ.TALHA'NIN T'SİNİ YAZMAK İSTERDİM AMA RESMİ BİR DURUM OLSA ERDAL GEÇERLİ.
YAZDIKLARIMI DİĞERLERİNİN YANINA GÖTÜRÜYORUM
YAZMA İŞİ BİTTİKTEN SONRA ÇITA YÜKSELTİCİLERİ TAKTIM
ÇITA YÜKSELİCİ METAL OLDUĞUNDAN VE DEĞEN YÜZEYİ AZ OLDUĞUNDAN ARI PROPOLİS-MUM VS İLE YAPIŞTIRAMADIĞINDAN ÇITALARI ÇIKARMA HAREKETİ DAHA KOLAY OLUYOR.
ÇİVİDE AZ YETECEKMİ DİYE HESAB YAPIYORUM.
BEN KOVANLARI DİP TAHTASIZ KOVAN KAPAĞI HAVALANDIRMASIZ OLARAK İSTEDİM.ALTINA APİMAYEDEN PLASTİK TABAN TAKICAM.İZMİR BURSA TİPLERİ VAR AMA ONLARIN KOVAN DARALTMALARI YOK VE OKADAR KALİTELİ PLASTİK GÖRÜNMÜYOR.APİMAYENİNDE FİYATI PAHALI.TERCİH MESELESİ
İŞ ARASINDA ÇETODAN ÇETİN ŞENTÜRK'TEN TELEFON GELDİ
LAF LAFI AÇIYOR.BAL GELİP GELMEDİĞNDEN KOVANLARDAN DERKEN UZADI GİTTİ.
KONUŞ KONUŞ BİTMİYOR YAHU NE ÇENE VAR ADAMDA :)
ÇETİN ŞENTÜRK YANIMDAKİ ARKADAŞ.ESKİ RESİMLERDEN BULDUM.BENİM İŞ ORTAĞIMDI.AYNI İŞİ YAPIYORDUK BİZAMANLAR.RESİMDEKİ YERİN  SOL KARŞI YAMACINDA ARILIĞI VAR.
YAZMA VE ÇAKMA İŞLEMİNDEN SONRA BOYAMAYA GELDİ SIRA.BEN VERNİKLİ ÇAM PİNOTEKSİ SÜRDÜM.
BOYA TARZI KOVANLARI SEVMİYORUM.AHŞAP GÖRÜNTÜSÜNÜ GÖRMEM LAZIM
BİRDE PANTALON DÜŞMESE:))
İŞ ÇIKTI İŞİM YARIM KALDI.KULPLARINI SONRAKİ GÜN TAKTIM.BEN BÜYÜK KULP KULLANIYORUM.KÜÇÜKLERİYLE TUTMAK ZOR OLUYOR ELİ KESİYOR
                                       SELAM VE DUA İLE