KESTANE BALI

ŞİLE
AĞVA
KESTANE
BALI TÜRKİYE CANIM FEDA

KESTANE BALI SATIŞI

DOĞAL KESTANE BALI 720 CCLİK NET 1 KİLOLUK KAVANOZLARDA 110 TLDİR.5 KİLO VE ÜZERİ ALIMLARDA 10 TL İNDİRİM UYGULANIR.ÜSKÜDAR ÜMRANİYE VE AĞVA YAKIN ÇEVRESNDE UYGUN BİR YERE ELDEN TESLİM EDİLİR. İRTİBAT:0 530 411 10 81 ERDAL TALHA BAŞARAN

22 Eylül 2011 Perşembe

EMEĞİN KARŞILIĞI:BAL SÜZME MAKİNASI

 
ALLAHA ŞÜKÜR BALLARI SATTIM.HATTA SONRADAN KIRAMIYCAM KİŞİLERDEN GELEN BAL TALEBİNİ KENDİM İÇİN AYIRDIĞIM BALLARDAN VERMEK ZORUNDA KALDIM.
VE BALSÜZME MAKİNASIYLA ,KEK VE ÇITA ALDIM.SON VE İLKBAHAR İÇİN ŞEKERDE ALICAM.MASRAFLARIMI KARŞILAMAK ÇOK GÜZEL.
BALSÜZME MAKİNASI 300 TL TEMEL PETEKTEN ALDIM.KALİTESİNİ ÖZELLİĞİNİ AÇIKÇASI BİLMİYORUM.KESEME BU UYGUN GELDİ.DENEYİP GÖRÜCEM.İNŞAALLAH İYİ ÇIKAR BENİ ÜZMEZ.NASİPSE ÖNÜMÜZDEKİ HAFTA KÖYE GİDİCEM.EĞER PÜRENDEN BAL GELMİŞSE MAKİNAYLA İLK SÜZMEYİ YAPMIŞ OLUCAM İNŞAALLAH.