KESTANE BALI

ŞİLE
AĞVA
KESTANE
BALI TÜRKİYE CANIM FEDA

KESTANE BALI SATIŞI

DOĞAL KESTANE BALI 720 CCLİK NET 1 KİLOLUK KAVANOZLARDA 110 TLDİR.5 KİLO VE ÜZERİ ALIMLARDA 10 TL İNDİRİM UYGULANIR.ÜSKÜDAR ÜMRANİYE VE AĞVA YAKIN ÇEVRESNDE UYGUN BİR YERE ELDEN TESLİM EDİLİR. İRTİBAT:0 530 411 10 81 ERDAL TALHA BAŞARAN

9 Mayıs 2011 Pazartesi

KÖYE GİDERKEN


DOĞAYI SEVEN ARICILARA SELAMLAR.KÖY YOLLARINA DÜŞTÜM.BİLET BULAMADIM.AYAKTAYIM.NEYSEKİ GAZETE PAKETLERİ VARDI.ONLARIN ÜSTÜNE OTURDUM.ŞİLEDEN PETEK VE ÇITA ALDIM.AĞVAYA KADAR ÇITALARIN ÜSTÜNE OTURDUM.İYİDE OLDU.RAHAT RAHAT GİTTİM.KAÇ SENEDİR ARABAMLA GİDİYORDUM.SATINCA BÖYLE OLDU.BAŞKA ALIRIM İNŞAALLAH
EVİN YANINDA KİRAZ ÇİÇEĞİ
BILDIR SENE DİKTİĞİM KİVİ MAŞAALLAH GÜZEL FIŞKIN ATMIŞ
ARILIĞIMDAN MANZARA
BAŞKA BİR AÇIDAN

VE DİĞERİ

ARILIĞIN ÖNÜ AÇIK
EVİN BAHÇESİNDEN MANZARA

BİZİM TAVUKLAR

KITMİR BENİDE ÇEK DİYOR.YAŞLANMAYA BAŞLADI.O TAM Bİ ARKADAŞ.HEM EVİN BEKÇİSİ,HEMDE AVCISI.ONUN BABASI ALMAN KURDU KIRMASI,ANNESİ ORJİNAL AV KÖPEĞİ.BİZE TAVŞAN.ÇULLUK VE BILDIRCIN YEDİRDİ.FERMASI YOK AMA İYİ KOKU ALIYOR.SICAK HAVADA AVLANMAYI SEVMİYOR VE ONA SERT KONUŞMAYACAKSIN.AVİ BIRAKIP KÖYE GELİYOR.BİZ ONU ÖYLE SEVİYORUZ.

VE BALLI BABALAR

BAŞKA BİR BAHÇEMİZ ARTIK CEVİZLİĞE DÖNÜŞMÜŞ

ESKİ EVİMİZ;BUNDAN EVVEL BURDA BAŞKABİR EVİMİZ VARMIŞ.ONDAN EVVEL BAŞKA BİR BAHÇEMİZDE EVİMİZ VARMIŞ.BİZLER BURANIN YERLİLERİYİZ.GÖÇMEN LAZ FİLAN DEĞİL.1326 YILINDA AKÇAKOCA PAŞA BURALARI FETHETMİŞ.VE 14. YUZYILIN 2. YARISINDAN SONRA İSTANBULUN FETHİNE KADAR BU TOPRAKLARA ORTA ASYADAN GELEN TÜRKMEN-YÖRÜK BOYLARI YERLEŞTİRİLMİŞ.İŞTE BU İLK YERLEŞİK DÜZENE GEÇEN TÜRKLEREDE MANAV (YERLİ HALK) DENMİŞ.MANAV KELİMESİ MANAP YADA MANAG KÖKÜNDEN GELME VE ORTA ASYADAKİ TÜRK BOYLARINDA FARKLI ANLAMLAR TAŞIMAKTA.BOY BEYİ,OYMAK BAŞI,KORUYUCU SOYLU KİŞİ GİBİ.NE MUTLUKİ RABBİM BİZİ İSLAM ÜZERE OLAN TÜRKLER OLARAK YARATTI.YANLIŞ ANLAŞILMASIN!ÜSTÜNLÜK ANCAK TAKVADADIR.BUDA BÖYLE BİLİNE...........